25.7.07

شكرا


معرفش اذا كنا اتعودنا ولا متعودناش نقول شكرا
بتتقال لا مجامله لو حد عاملك خدمه
او تتقال لو حد قدملك حاجه وتقوله شكرا
طيب كلمه شكرا لو اتقالت لناس بنحبهم
مش لازم عاملوا لينا حاجه مباشرة
كفايه اقولهم شكرا علشان بحبهم
كفايه اقول شكرا علشان بيحبونى
كفايه اقول شكرا لمجرد وجودهم فى حياتى
:اول شكرا لانتيختى وصحبتيشى نوسو
صحبتى من عشر سنين.عشر سنين خناقات ومقالب وهزار ومصايب وضحك وعياط وضرب يعنى من الاخر بلاوى
اكنا بنقول على بعض الصنادل فى جمب_محدش هيفهم غيرها_محدش فى البيت قالى غلط وصح وهى قالتلى وقالت كتير وانا قولت برده كتير يعنى من الاخر مربيين بعض مبقاش ليا حد دلوقتى غيرها واستحاله اخسرها علشان اى حد مهما كان
LUV U NOSY
:تانى شكرا لويسه
ويسه اه معرفه نتاويه ومش اعرفه من كتير بس بحبه اوى والله زى اخوى بالظبظ وبلاش التفكير الفاسق ياخدكوا لبعيد
برغى معاه كتيييييييير وبنفضل نشتم ونهزق بعض كدا من كتر الحب اللى بينا ومش اى حب دا فى الحته الشمال كمان
هو ايه رخم ورزل وجاهل بس شكلى بقى قدرى انى يكون ليا اخ تالت بالشكل دا
مش كدا يا ويسه:D:D:D:D
اكتر حاجه خلانى ويسه اعملها واحبها انى اعمل بلوج واخلى الناس تشوف انا كاتبه ايه ولو مش عجبها اللى اانا كتباه مش مهم المهم انا
حساه والكلام اللى بكتبه دا اغلى حاجه عندى,وتانى حاجه خلانى ابدأ ااقرأ لباولو كويلو وبجد طلع راجل جاااااااااااااااامد موووووووووت
LUV U ALERON
بجد شكرا كبييييييييييييييييييييييييييييرة للاتنين دول بالذات
ويارب مش أفارقهم خاااااااالث

2 comments:

aleron said...

بقا كده يا ست شيمو

أنا رخم ورزل وجاهل

عموما أنا حأطلع أحسن منك و مش حأقول إنك بايخه و مملة و عايزه الحرق

حأصون العيش و الرنجة اللى بينا و حأطلع أحسن منك

:D

lonlysmily said...

يا ويسه انا بعنبرلك عن حبى ادام الجماهير فقط
هو انا عندى كام ويسه يعنى

جاتك الارف:D:D:D:D